A modul követelményei, a modul során elsajátított kompetenciák, ismeretek és készségek

iDevice ikon A modul elvégzése után a következőkre lesz képes:

 

Megismertetni a résztvevőkkel a különféle tevékenységekhez kapcsolódó dokumentáció formáit és fajtáit. A munkavállaló tisztában legyen az adminisztráció jelentőségével.

 

 

Ellátja a munkaterületén adódó adminisztrációs teendőket

- Munkalapot vezet

- Szobaasszonyi jelentést készít

- A talált tárgyak adminisztrációját kezeli

- Részt vesz a leltározás folyamataiban

- Közreműködik az ellenőrzéshez kapcsolódó adminisztrációban

Kompetencia megnevezése: Adminisztrációs tevékenység

A kompetenciához szükséges szakmai ismeretek a típus megjelölésével:

- Adminisztrációs eljárások

- A munkakör ellátásához kapcsolódó adminisztrációs feladatok

- Ellenőrzési feladatokhoz kapcsolódó adminisztráció

- Hibabejelentés, talált tárgyak kezelésének folyamat, adminisztrációja

- Leltározás, selejtezés